Optimale dienstverlening

Huurders worden bij ons in één keer geholpen. Als dat niet kan, laten we de huurder weten wanneer dat wel gebeurt. Wij zijn online bereikbaar, via telefoon, in de woonwinkel en in de wijk. We gaan voor een gemiddelde huurderstevredenheid van 7,8.

Einddoel 2020

Onze ambitie voor eind 2020 was een gemiddelde huurderstevredenheid van 7,8.
Afgelopen (Corona)jaar gaven onze huurders een 7,7 voor onze dienstverlening.

Wij bedanken onze huurders voor hun geduld op momenten dat we door lockdownmaatregelen onze dienstverlening anders of vertraagd moesten uitvoeren.
Ook bedanken we onze partners in dienstverlening voor hun inzet en flexibiliteit.

Maria over gehoord worden

Klik hier om het filmpje te bekijken.

7,7
Klanttevredenheid WonenBreburg
(2019: 7,8)
25
NPS-score (Branchegem.: +3)
(2019: 21) NPS = Zouden huurders WonenBreburg aanbevelen?

7,7
Klanttevredenheid Klant Contact Centrum
(2019: 7,5)
8
Klanttevredenheid nieuwe huurders
(2019: 7,9)
7
Klanttevredenheid vertrokken huurders
(2019: 7,3)

7,8
Klanttevredenheid reparaties
(2019: 7,9)

133.105
Telefoontjes afgehandeld
(2019: 116.864)

15.535
reparatieverzoeken via het web
(2019: 18.626 in 2020 minder online in laten boeken ivm coronamaatregelen)
69%
Reparaties in 1 keer goed
(2019: 72%)

29.232
WhatsAppcontacten afgehandeld
(2019: 9.103)
2.439
Facebookcontacten afgehandeld
(2019: 1.458)
70%
CES
CES staat voor % huurders dat aangeeft weinig moeite te hebben moeten doen om hun vraag beantwoord te krijgen